Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Cargando...

COVID-19 TESTING FOR AEROMÉXICO PASSENGERS


FOR CLUB PREMIER PASSENGERS



10 STEPS TO GET YOUR EXCLUSIVE BENEFIT AEROMÉXICO PASSENGER

Click here  

ENJOY EXCLUSIVE BENEFITS WITH THE LAPI-GRUPO AEROMÉXICO ALLIANCE

Obtain a preferential price in the tests for the COVID-19 detection with the Lapi-Grupo Aeroméxico alliance. If you are an Aeroméxico passenger, take advantage of this benefit.

PRICE CHECK, PURCHASE AND SCHEDULE YOUR APPOINTMENT

We help you to figure out how much your testing costs, how to schedule an appointment for it, and how to pay it in advance in order you have everything you need for your trip abroad.

TESTS WITH PREFERENTIAL PRICES WITH THE LAPI-GRUPO AEROMÉXICO ALLIANCE PRICES FOR GRUPO AEROMÉXICO PASSENGERS
  • PCR COVID- 19 test in special branches and Autoexpress
  • Rapid antigen COVID- 19 test in special branches and Autoexpress

WHEN SHOULD YOU TAKE YOUR TEST?

Country of final destination:


Flight date:


FAQ

  Can I travel without my test results?

  Which test do I need to travel?

  Do I need a special form to request COVID-19 testing?

  InDRE form

  What is next, once you have registered the patient and the passenger data?

  Which are the differences between the various COVID-19 tests that we offer with this alliance?

  How should I take my test?

  Other indications:

  1. El día de la cita a la prueba deberás asistir y dar el nombre tal y como aparece en el pasaporte.
  2. El tiempo de entrega de los resultados es de 24 horas, siempre y cuando el paciente se realice la prueba el día de su cita antes de las 13:00 horas. Esto también dependerá a la capacidad de producción y demanda de la prueba.
  3. Tendrás que acceder a la sucursal sin acompañantes, a menos que tengas un impedimento físico y requieras de apoyo.
  4. Al presentarte a la sucursal, te indicarán el lugar en donde te realizarán la prueba.
  5. No serán aceptados pacientes sin citas programadas previamente ni pagos en efectivo.
  6. Por pandemia y alta demanda de nuestros servicios, el tiempo de espera en sucursal con cita podría demorar más de lo programado.
  7. Antes de adquirir tu prueba, consulta a tu médico.
  8. En sucursal Mérida Altabrisa solo se realiza martes, miércoles y jueves, en un horario de 8:00 a 15:00 horas.

  For more information:

  How will I receive my results?

MORE PROMOS

  • You had COVID-19? Check: Post-COVID-19 profile

LOCATE OUR BRANCHES AND AVAILABLE SERVICES

IF YOU HAVE FURTHER QUESTIONS, CONTACT US. WE ARE HERE TO HELP YOU.



AVAILABLE TESTS:


Para brindarte un mejor servicio, el día 14 de agosto se realizará mantenimiento a la página de las 10:00 p.m. a las 6:00 a.m. del día 15 de agosto.

Estamos trabajando para brindarte un mejor servicio.
Disculpa las molestias que esto ocasiona.